Dag 18 - the beach and the match

12 juli 2017 - Cocles, Costa Rica

Vanochtend om 6 uur heerlijk wakker gezongen door de haan, honden, vogels en apen. Wauw het voelt echt alsof je slaapt onder de sterrenhemel. Aan de bovenkant van zowel de voor- als achterkant is alles open (gelukkig wel met hor) en daardoor hoor je echt alles van buiten. We denken wel dat dit het echte junglegevoel moet zijn, met een vleugje luxe dat dan weer wel. Daarna heerlijk ontbeten en toen naar het strand. Gisteren heeft de gastheer verteld hoe we bij een uniek stukje strand kunnen komen. We denken het gevonden te hebben, maar zijn niet helemaal overtuigd. Onder een boom heerlijk gelezen en genoten van al het moois. Het begon steeds harder te waaien, ondanks dat bleef de temperatuur goed, maar we zijn lekker terug gelopen naar ons hutje. En hebben verder gerelaxed in onze privé hangmatten. De gastheer kwam nog even vragen of we koffie of thee wilden en bleef nog zo'n half uur hangen voor een kletspraatje. Ontzettend vrolijke man die geniet van de gasten en heel erg van kletsen houdt. Morgen rijdt hij met ons mee op de fiets naar het strandje. We hadden dus niet de goede plek gevonden. Tijdens het eten
het Costaricaanse elftal zien spelen, of tijdens de wedstrijd gegeten samen met de Tico's net hoe je het bekijkt. Ze zijn hier net zo fanatiek als de Hollanders. Morgen zullen we zelf naar het laatste nationale park gaan in Costa Rica en naar het privé strandje. Het aftellen is nu wel echt begonnen. Af en toe kijken we zelf de foto's terug en zijn dan verbaasd over alles wat we gedaan en gezien hebben. Wat gaat de tijd toch snel..

1. Jan:
    12 juli 2017
    Martijn en Evelien wat een leuke verhalen, geniet er nog van.
    Groetjes vanuit Zoetermeer en kom dadelijk weer veilig thuis.